Daniel OG
#0
No sé com podeu permetre que Hitler es passege per Catalunya i es presente a les eleccions.
Contra el racisme i la xenofòbia! Aquest personatge és un excrement.
Un 10 per l'amic.
[youtube]0qYdenaEm8k[/youtube]
I aquí li treuen la seua misèria intel·lectual
[youtube]HJx2eEVUYig[/youtube]
Sigues el primer a qui li agrada això.
JumpyOi
#5
No? I i si el matem? Serà un fill de puta menys :)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#6
I per culpa d'això en faries 100.000 mes.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Dèlia
#7
Tu ho has dit thor... A més, donaries mala imatge i això mai és bo...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xavier
#8
En el primer videos es veu com el Sr. Anglada es victima de calumnies, injuries i d'amenaçes, professades per un senyor d'origen arab, no tinc cap mena de dubte que'l senyor Anglada va presentar la corresponent demanda criminal contra aquest senyor d'origen arab.
En el segon video es veu com el Sr. Anglada fa un discurs politic.
Per tant, en el primer video el Sr. Anglada es la victima i en el segon estem en un pais democratic amb llibertat d'expressi, i a qui no li agradi que no miri els videos.
Jo personalment no votare a PxC, pero respecto el partit i al Senyor Anglada.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Dèlia
#9
xxavi... Espero que hagis dit tot això per falta de coneixements sobre el pxc i akest home, perquè si no no m'entra al cap.. Mira't aquest video sencer... CONCRETAMENT EL MINUT 2... Que democràtic l'home eh... fa uns usos dels drets democràtics que dona gust...
[youtube]Ju7rHmW0fqA[/youtube]
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xavier
#10
Skailed, sense perjudici del expossat anteriorment per mi, en el teu video es veu un Senyor, que direm que es el Senyor Anglada, que a banda de manifestar unes idees politiques, que hi podem estar d'acord o no, les hem de respectar, en motiu de la llibertat d'expressio. Alhora al Senyor Anglada en aquest video, estarie cometen les infraccions penals de incitacio al racisme, calumnies e injueries.
Amb tot aixo et vull dir que jo prefereixo un pais amb llibertat d'expressio que un pais represor de les idees, siguin quines siguin aquestes idees.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#11
Dir que s'ha d'expulsar tots els musulmans d'occident no és política, és xenofòbia i crim.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#12
No pots respectar unes idees que van en contra de la llibertat d'expressió. No és pot ser tolerant amb l'intolerant. Seria ridícul.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xavier
#13
daniol, això és llibertat d'expressió.
thor, dubto molt que cap idea vagi en contra de la llibertat d'expressió, o almenys en tot cas, les que he vist en aquests videos, les podem compartir o no, però s'han de respectar.
Si possem la bara de medir tant baixa, en aquest pais, li faltara només un pas per a que no poguem sortir ni al carrer i per sort, el legislador no fa cas a les idees com les vostres.
Jo vull un pais a on es respectin totes les idees siguin les que siguin, llibertat d'expressió per damunt de tot.
Com més lliure sigui un pais, més gran és.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#14
Mes lliure de dir, "vamos a matar a todos los moros" (minut 3 del tercer vídeo), mira xxavi, hi ha uns límits per a poder establir qualsevol sistema democràtic. Per representar un partit com el d'aquest "senyor" a Alemanya estaria tancat a la presó, o sinó, el que és segur és que no es podria presentar a les eleccions.
Per uns límits evidents que és fan patents a la llei de partits. Ara bé que aquesta només s'aplica segons els casos que li interessen als poders fàctics..
Però això és altre tema.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#15
Què dieu, per favor, jo no vull viure en un país on no s'incite a la violència per televisió.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xavier
#16
Thor, desde un punt de vista legal coincideixo amb tu.
Però jo entenc aquestes manifestacions com uns pensament personals.
Ara no recordo on ho va dir al video, però si ho va dir en públic, més enllà d'una simple retorica, ho podria arribar a censurar aquesta expressió.
Tot i aixó insisteixo que la bara de la llibertat d'expressió no l'hem d'abaixar tant ràpid.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Dèlia
#17
A veure personalment crec que verdaderament no hi ha llibertat d'expressió en aquest país. I coinsideixo amb moltes de les coses que ha dit Thor, a més xxavi, per a què el defenses? Si aquest home arribes al poder en algun moment hi hauria de tot menys llibertat d'expressió, t'ho asseguro... I això de llibertat...i com més lliure sigui el pais...A aquestes altures pensar això és de tarats veient com està el pati... xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Dèlia
#18
... No existeix.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#19
Bah, aquest paio es desqualifica ell sol xD
Sigues el primer a qui li agrada això.