Dèlia
#0
Bones gent! Samarreta.cat ([s]www.samarreta.cat[/s]) ha començat el primer concurs de disseny de samarretes. L'únic que has de fer és enviar un dibuix, lema o el que et passi pel cap a, que creguis que pot quedar bé per a una samarreta Independentista. Bases del concurs:
    El dibuix ha de ser per davant de la samarreta (35x25cm aprox.) Quantitat de colors indiferent Ha de ser amb motius independentistes El jurat sereu vosaltres mateixos. A mesura que anem rebent els dissenys els anirem penjant al facebook, i el que rebi més (m'agrada) serà el guanyador. Data. Des d'ara fins al 31 d'octubre de 2010
Premi:
    Lot de productes de Samarreta.cat i un cap de setmana per a dues persones a una casa rural catalana a determinar. La samarreta guanyadora passarà a formar part de samarreta.cat i la seva botiga on-line.
Si no us animeu o per el que sigui no ho feu, m'agradaria que miresiu el meu disseny i si us agrada clicleu a "M'agrada", Gràcies! [s]http://www.facebook.com/catalaneta#!/photo.php?fbid=156385984393535&set=a.156312941067506.30883.1000006 64024803[/s]
Marketing comercial extern no permès 2n enllaç inexistent
Sigues el primer a qui li agrada això.