Diego
#0
Voteu l'enquesta i opineu i debatiu sobre les eleccions.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Dèlia
#1
Jo a Crida per la Terra, encara que m'ho acabaria de plantejar si votar o no... però bé, encara em falta un any per votar xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
JumpyOi
#2
Obviament, a cap.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#3
Els flogcaters valencians també podeu participar...
Sigues el primer a qui li agrada això.
JanSFdC Millan Farriols
#4
Jo Solidaritat Catalana per la Independència! Ja n'estic ben tip de la explotació del meu poble!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#5
Ben fet JanSFdC!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#6
A reagrupament o a soli, ho faria a cara o creu.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#7
Encara que m'agradaria votar pels pirata.cat llegiu el programa electoral, 5 minuts. http://pirata.cat/bloc/?page_id=425
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#8
En subscric tots els punts ;)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Moisito
#9
Qui s'hagi llegit la due diligence del Barça veurà que votar a Laporta és votar malbaratament i corrupció
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#10
Moisito, ets un troll reconegut a moltes webs del panorama en català, no crec que la teua opinió tinga ningun valor.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Moisito
#11
No sóc cap troll, només que tinc amics del Barça que s'han lleguit la due diligence: 11'9 milions d'euros es va gastar la directiva de'n Laporta en desplaçaments esportius, i 8 milions en desplaçaments no esportius. Si aquest paio tingués poder a Catalunya ja no caldria acusar falsament a la resta d'Espanya de robar-nos... I després hi ha la de'n Lopez Tena, que també va ser acusat de no sé quin cas de corrupció que ja ha prescrit. Tela.
A, i l'enquesta és tendenciosa: no es presenta el Partido Popular, sinó el Partit Popular de Catalunya; no es presenta el PSOE, sinó el PSC.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
#12
pq a catalunya es presenta el PPC i el PSC
i és cert que en laporta és un corrupte, però quin no ho és?
Sigues el primer a qui li agrada això.