Daniel OG
#0
Resulta que al xinès Llongueras l'han tirat de la feina i s'ho ha comunicat la seua filla per un burofax.
Segons ells, les tasques que realitza no ho són a satisfacció de l'empresa.
Ha declarat el següent: "Intentant ser bon pare, en formar aquesta empresa, es van posar les accions a nom de diversos familiars i el que ha passat és que, ara, sumant les accions de la meva ex-dona i dels meus dos fills grans, sumen més del cinquanta per cent, i poden decidir sense el meu consentiment"
És per pixar-se de la risa
Font: Avui/El punt
Fotografia no relacionada:
Sigues el primer a qui li agrada això.
Noemí
#1
Pobret, a mi em fa una mica de llàstima, encara que trobo que ell s'ho ha buscat, a qui se li acudeix regalar encara que sigui a la familia més del 50% de les accions!....
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#2
Quin culebrón!
Resulta que el tio les havia tirat abans d'altra societat anomenada ISUC.
El passat 22 de setembre, Llongueras va decidir revocar dels seus càrrecs d'apoderats a ISUC, la societat capçalera del imperi Llongueras, a la seva ex-dona i la seva filla major. A canvi, el perruquer va designar a la seva actual dona, Jocelyne Novella, com apoderada d'una altra de les seves societats Llujo & Llona.
Llavors, dies després, filla i mare el van tirar de la societat empresarial esmentada al primer missatge. Això sí, el van haver d'abonar en total, 6.258,63 euros, a més d'altres 888,07 euros "en concepte de liquidació, saldo, liquidació i nòmina" ja que és un acomiadament no procedent.
Així que és una venjança d'antiga llei xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Noemí
#3
Doncs si que és un culebró si xD I no s'imaginava que passaria això?
Però aquest home no aprendrà mai em sembla, ara si es divorcia de la seva actual dona també es quedarà sense ISUC xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#4
Sigues el primer a qui li agrada això.
Erik
#5
És de ser inútiles, eh?
Sigues el primer a qui li agrada això.