Dèlia
#0
Suposu que heu sentit per els mitjans de comunicació o per la gent la vaga general que es durà a terme el dimecres 29 de setembre. Després d'escoltar la reforma laboral que el govern preten imposar, sindicats s'han possat d'acord per fer front a aquesta reforma la qual comporta: Mesures que empobreixen a la classe popular, retalls a la despesa pública, rebaixar el cost dels acomiadaments, congelar les pensions de les persones jubilades i amenaçar a endarrerir l’edat de jubilació als 67 anys, reduir el poder adquisitiu dels salaris amb congelacions i retallades com en el cas dels treballadors i treballadores dels sectors públics, mentre no s’atreveixen a fixar límits a les astronòmiques retribucions dels directius de bancs i entitats financeres, convertir en negoci LA SANITAT i l'educació, apugar els impostos als treballadors però no als provocadors de la crisi, facilitar contractes temporals i precaris.... Clar està que els motius són més que suficients per fer front a aquesta reforma i acudir a la vaga general per el futur de la societat i la millora de les classes populars. Estudiants, joves, treballadors i jubilats MOBILITZEM-NOS!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#1
Però si tu no treballes! xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Dèlia
#2
Obviament, però això no vol dir que em passi la vida estudiant, per tant, en algun moment de la meva vida entraré en el món laboral, serà el meu futur i el de moltíssima gent, les mesures també m'afectaran a mi i als actuals estudiants, o no? Els anys passan i si no som els joves els que plantem cara ara per el nostre futur, qui ho farà?
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#3
Haha... bé, una xica previnguda, estàs perdonada!
Quan treballes prepara't vaselina perquè et donaran per tots els costats.
És així de trist, lluites el que lluites. Són uns cabrons tots.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Dèlia
#4
Bueno, obviament el sistema es un cabró, el que no podem fer és adaptar-nos a les mesures de la nova reforma laboral com si res, perquè llavors ens donaran el doble de cops i les classes populars aniran a pitjor, si no lluitem per els nostres drets i per el futur de la societat com han fet al llarg de la història, que ens queda? No avancem...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Alain VIDAL
#5
L'Europa és malalta. Tots els països tenen els mateixos problemes : Congelacio dels saldos, posar l'edat de la jubilacio més tard que ara, entre 62 i 70 anys, xantatge economic (Us congelem el saldo, pero, en canvi, no tanquem l'empresa (* 1 -), retallades dels drets socials, privatitzacio dels serveis publics i del sector educatiu (El plà Bolonya, per exemple), reduccions dels funcionaris (2 s'en van a jubilar i hi ha nomès un que reemplaça), flexibilitat, xantatge pel fer treballar la gent el Diumenge, precaritzacio de la joventut...
De l'altre costat, els capitalistes esdeven de més en més rics. "L'escut fiscal" (Disposicio financiar a l'estat francès), permet als més rics de pagar menys de 40% dels seus ingressos, mentre que el "ciutadà Lambda" té un nivell d'imposicio que supera els 60% dels seus ingressos. No em recordo quin és, pero hé llegit, ahir, que un capitalista francès s'en va a jubilar i la seva pensio serà de més de 1.600 € PER DIA ! I mentrestant, hi ha gent que dorm en el carrer ! I mentrestant, hi ha gent que no menja a la seva fam !
I no parlaré del saldo vergonyosament elevat dels futbolistes...
Els capitalistes de tots els països, molts units, parlen entre ells per guanyar encara més diners sobre l'esquena dels treballadors que veu el seu nivell de vida baixar.
A l'estat francès, fan la vaga el 23 de Setembre, a l'estat espanyol, el 29 de Setembre...
Ben segur, només un dia ! "No cal (Son ells que ho diuen) iniciar una vaga obrera il.limitada !". Normal, vist que els sindicats tradicionals son subvencionats pels estats, no volen molestar molt els capitalistes. Com diu l'adage : "Un gos no mossega la mà del que li dona a menjar".
Doncs, la meva reflexio :
A/ Perquè, superant els sindicats tradicionals, corruptes (* 2 -), no decidim, nosaltres, dels sindicats Revolucionaris i combatius (* 3 -), de fer una accio, a tota Europa, el mateix dia ?
B/ Perquè, superant els sindicats tradicionals, corruptes (* 2 -), no decidim, nosaltres, dels sindicats Revolucionaris i combatius (* 3 -), de fer la vaga de manera il.limitada, indefinida ? No veiem que un dia no té cap impacte ?
Els capitalistes son units i ens ataquen de manera indefinida. Hem de fer igual !
Estudiants, obrers, pagesos, aturats, jubilats, tots al carrer !
Alçem-nos contra el sistema capitalista !
Recordem 1936 (A l'estat francès, no a l'estat espanyol) i Maig de 1968 !
De manera indefinida, unida, determinada i organitzada, la classe obrera s'ha revoltat i hem guanyat coses que, poc a poc, els governs capitalistes de dreta i "d'esquerra", volen esborrar !
L'epoca de l'esclavatge és acabada !
Comentaris :
* 1 - Empresa que tancarà 2 o 3 anys més tard, culpant la "crisi mundial".
* 2 - Estat francès : CGT, CFDT, FO, CFTC, UNSA, Estat espanyol : UGT, USO, CCOO.
* 3 - Estat francès : CNT, CNT-AIT, STC, LAB. Estat espanyol : COS, CGT, CNT, LAB
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#6
I de que menja la gent a una vaga indefinida, vamos dic jo, com no muntem un MIL o alguna cosa semblant per atracar bancs i donar-ho als treballadors en vaga ja em diràs.
D'altra banda, si, estic d'acord en tu en la majoria de coses, sols que per això no em de deixar de banda aquesta vaga general i l'hem de recolzar tots, amb sindicats grocs o sense!
El que ens cal és una vaga (revolucionaria o no) mundial!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#7
I que ens paguen el dia de vaga
Sigues el primer a qui li agrada això.