Olga Cor
#0
A aquestes altures han sorgit varis problemes amb l'hora de la quedada, que jo entenc perfectament. La gent de fora de barcelona i voltants pensa que és una mica aviat.
Aleshores he pensat que voteu vosaltres mateixos l'hora que volgueu!
Demano no obstant que siguin hores raonables!xdxd
Ah! també demano que votin i escriguin comentari només les persones que hi vinguin o pensin venir perquè si no em serà impossible dur un control de les persones que vindran!
Gràcies
Petonss!!!!!!:)
les hores son 4/4.30/5/5.30/6/6.30 esq ho he posat malament (crec)
Sigues el primer a qui li agrada això.
acuditscatalans
#1
a mi entre quarts de 6 i les 6 crec que és quan m'anirà millor, que no vol dir que em deixi d'anar malament pel dia però es pot intentar, almenys tinc temps d'arribar fins a bcn, ja que trigo una hora i mitja aprox per arribar, ja que no tots tenim tren ni metro ni tramvia..
edito: m'he equivocat a l'hora de clicar l'enquesta, amés de posar les 6 he posat altres, ja que em pensava que estava en ordre i no m'hi havia fixat..
Sigues el primer a qui li agrada això.
Aina
#2
jo he votat nul, perquè tant me fa, visc a mitja hora de barcelona i no em costa res anar-hi. Tant si és a les 4 com si és a dos quarts de sis m'hi tindreu allà:)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#3
sembla que les 4 és massa aviat per tothom xDDD
jo ja vaig dir que arribaria tard i trucaria al dani ;)
per tant tan se val a quina hora quedeu... jo arribaré sobre les 6 aprox :P
ens veiem!!
Xau by Xiau!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Adriana Rius
#4
jo voto per les 4.. xd
així estic més temps!
Sigues el primer a qui li agrada això.
acuditscatalans
#5
si, però malauradament hi ha gent que fem altres coses i no ho tenim al costat de casa. els que militem el dia 10 estem muntant coses per la diada (primer error, quedar aquest dia) i no tots vivim a barcelona, ni tots tenim tren (el meu cas, una hora i mitja per arribar a bcn).
si quedem a les 4 no vindré, no per que no vulgui sinó per que no podré, i com jo suposo que més gent.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#6
guanyem els de les 5 xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Amunt els de les 5!
Sigues el primer a qui li agrada això.
#8
TEMA TANCAT, gràcies per ajudar a decidir. Hora definitiva: 17:00 +info: http://www.flog.cat/?sc=quedada Espereu un e-mail de confirmació amb totes les dades definitives. Heu de contestar aquest correu obligatòriament.
Sigues el primer a qui li agrada això.