Talia
#0
Wuola flogcateres i flogcateres!
Us escric per demanar-vos opinió! (encara que molts de vosaltres ja ho heu fet ^^)
Tinc un grup de música, i.......... no sabem quin nom posar-li xD Voldriem tindre-ho clar abans del divendres, però crec que no ens decidim del tot.......... Així que faig aquesta enquesta per saber opinions!
Si se vos ocurreix algun nom, el podeu dir ^^
Baix de la imatge us explique un poc la història de cada nom, encara que podeu votar sense llegir-la xD
Poly Andrie:
Ve de Polyandrie, poliàndria en francés. Poliàndria és quan unadona pot tindre varios marits, i el grups esta composat per una xica i 4 xics. M'agrada com quedar per separat, per que així no està tan clar que vol dir, i sembla que siga una persona, per lo de Andrie, o lo de Poly crea curiositat, nosé... i amb la tipografia dona bon rotllo, queda tot professional xD I si un suecà tira a dir poliandria... li ixira dir poliandrieeeh per l'accent... xD
Sapalastre:
Estàvem en una conversa, i li vaig dir a un component del grup Sapalastre! No se ben bé en quin sentit... mescla entre desastre, o pendó... o nose. Al cantant li va molar el nom, i va dir de posar-nos així. Queda molt de la terreta, per això també m'agrada.
Sandvitx Mixte:
És tipic dir "sssssssandvitx" per a les proves de so del cantant... I d'ahi ix. Mixte per què el grup està composat de dones i homes.
Distorsió Mesquina:
Ens l'ha dit un amic avui. Sona bé, no sé... també de la terreta xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#1
Depèn de l'estil i idioma del grup pot quedar millor Poly Andrie o Sapalastres.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Carlos
#2
Poly Andrie m'agrada més, no sé, queda més original però Sapalastres no queda mal... millor Poly Andrie :D
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#3
Distorsió Mesquina em crida i molt, però Poly Andrie té eixe toc franchute que queda bé en totes les ocasions...
Sapalastres em sona fatal xD, posats a ser bastos: Orujo de Lefa xDDDDDDDD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#4
yeeeeeeeee orujo de lefa jajajaja maxo, ja te contare.... jajajaja
Sigues el primer a qui li agrada això.
Noemí
#5
A mi tant Poly Andrie com Distorsió Mesquina em sonen genial! Tenen ganxo! xD
Però potser Poly Andrie pel seu significat mola més :P
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#6
Gràcies per opinaaar, ho podeu seguir feeent, i malgrat que per aci guanye Poly Andrie(a mi és el que més m'agrada...) pel tuenti han estat molt renyit ixe i Sapalastres.
A la majoria del grup lis mola Sapalastres, per tant, per ara ens diem així. Però podeu seguir votant, totes les opinions són benvingudes =)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#7
Sapalastres :(
Sapalastres uuuh xDD
Igualment voré d'anar, sino el 24 altre dia :)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Dèlia
#8
Poly Andrie no m'agrada gens! Com a extranger.. no se, no m'agrada! Distorció mesquina em mola moltíssim :D
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#9
Com veig que s'ha escollit, tanque tema
Sigues el primer a qui li agrada això.