Albert
#0
Dels creadors de l'inefable Defense of the Ancients (aka DotA), escenari per al Warcraft III que va fer furor entre els gamers all over the world, arriba aquesta meravella. El mecanisme de joc és igual que la DotA, dues bases, dos equips, un flux constant de soldats atacant mútuament les bases i, enmig, dos supersoldats/campions/herois donant-se la del pulpo. Tot alló amb control prou similar al d'estratègia del Warcraft III, podent personalitzar habilitats i ítems del campió per a digievolucionar-lo a plaer. Fora de les partides, lligues, campions i millores que es poden comprar amb punts guanyats en les partides, per a crear una comunitat sòlida i forta, apta per a un dels jocs més adictius ever. Si us interessa, es pot descarregar aquí: https://signup.leagueoflegends.com/es/signup/download Hi ha un tutorial des de zero per aprendre, s'aprén ràpid. El meu nom d'invocador (user) és TorkemadaBullet, per si interessara. Este joc és la causa de que estiga taantes nits ausent, així que si busqueu distracció, ací teniu pa rato ;) Salut i justícia! PD: i es GRATIS! Jugadors de flog.cat Torkemada ---> TorkemadaBullet = Heimerdinger, Fiddlesticks, Ezreal Sergio---------> le2ga = Katarina, Tryndamere, Yi
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#3
Heimer FTW, duc 3 victories amb 16/2/5 ,11/1/6 ... que heavy xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#4
Epic game is epic.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#5
Encara seguiu jugant?
Sigues el primer a qui li agrada això.
JumpyOi
#6
Encara continueu?
Jo us acabo d'afegir ;)
Sóc Juumpy.
Sigues el primer a qui li agrada això.
JumpyOi
#7
Per cert, jo sóc LeBlanc ;)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#8
Jo ja passo, hauria de tornar a descarregar-me el programa client perquè se m'ha actualitzat un parellde vegades i ja ni s'obri. Apart em sembla que tampoc té massa novetats, i personalment tinc molts més jocs als que jugar...així que res.
pd: Sergio tampoc juga ja xdd
Sigues el primer a qui li agrada això.
JumpyOi
#9
Doncs quina caca... ja us val xDD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#10
Idem xD, t'afegiré quan torne a entrar...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#11
Si fos en Jumpy t'ownejaria xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#12
Però no ets en Jumpy.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#13
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#14
Tenim torneig el diumenge en Ontinyent, anem Sergio i jo, ja us contaré si s'hem menjat un rosco o no xddd
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#15
Què tal el torneig?
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#16
we've been pwned
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#17
xDDDD
Sigues el primer a qui li agrada això.