Talia
#0
AAAAAAAAAAAARGG!!! Sempre el mateix problema!!! aksmdaoksdmaoksd! Bo, dooooncs... tinc uns videos .mov, que no l'obri el premiere... clar... i era per si algú sap algún programa per convertir-los! O algún programa per a comprimir-los i que no pesen tant... que sino està tres hores pujant-se al youtube ¬¬ i bueno, crec que preferisc convertir-los per apoder obrir-los en premiere, i així puc editar-los, però sinó, doncs fer-los més petitoooons... (dani, crec que una vegada em vas ajudar, però tinc 2 o 3 programes instalats aci, de prova, que ja no valen i tampoc recorde quin era per a que u_u jaja) Doncs això, a veure si algú em pot ajudar!! ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#2
ara ho provaré! te done les gràcies per adelantaes!!! ^^ :D
ara si no van... voras tu ¬¬ jaja que nuuuh, ara prove! ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#3
ouch!el primer em diu que l'arxiu és molt gran... (761.09 MB)
i el segon... s'ho està pensant molt... però el deixe a vore... jorls...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#4
done per impossible també el segon per què està tres hores pa un cm!! pseee jaja
però GRÀCIES de totes formes xxxxxxxxx!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#5
tots els formats els pots convertir amb el Format Factory (softonic)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#6
okeis da, ara descarregue i provaré!!! gràcieeees! ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#7
després de cabrejos i cabrejos... no es que tinga poca paciència, sinó que el que em passa a mi es per desesperaaaaaaar xD
daniol em va dir... pot ser no et va per que no tens el quicktime........ doncs.. va ser baixar-me'l i tampoc anar-me clar però... tinguent-lo, ja puc importar els videos al premiere i editar-los!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SOLUCIÓ: Baixar-se el quicktime, i tenir el premiere i arreglat ^^ jaja
mecaguen xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#8
dixxxxxxxxx!!!! si només volies verure'ls clar que necessites el quicktime xDDD
T'he dit aquests que són online i no cal instalar... però no savia que volies convertir películes senceres!!! XDDDDDDDDDD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#9
jajaja nuuu, no volia veure'ls!!! veure'ls si podiaaa, tinc el vlc... volia editar-los amb el premiere... i resulta que la solució per a que me'ls agafe també és tenir el quicktime i au......... que no sé que té que vore... però bé... xD (si sabeu que té que vore, m'ho explique, que tinc curiositat jajaja per quèn o ho entenc... xD)
Nu és una pel·lícula........ xD és un video de 4 minuts, però es veu que la qualitat és demasié 8-) jaja
però aziez de totes formes! ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.