Sempre que tingueu algun problema, podeu fer clic a la icona que apareix a sota de les pàgines de flog.cat, iniciareu una conversa amb una persona que vos podrà ajudar en qualsevol dubte o problema amb la web.
Acabem d'afegir el sistema http://www.livezilla.net/ LiveZilla en català, un sistema lliure de Suport en directe, que permet als usuaris parlar en directe amb un representant del suport tècnic i rebre així ajuda. Estarà disponible sempre que haja un administrador del suport connectat a l'aplicatiu.
Aquest sistema s'afegeix a l'existent sistema de suport http://osticket.com/ osTicket , la millor manera per reportar qualsevol incidència: http://ajuda.flog.cat/
Podem dir sense complexos que Flog.cat és la web social amb millor sistema de suport, molt per davant d'altres webs amb major pressupost com facebook o tuenti, a les quals el suport és molt escàs.
Tots aquests mitjans hi ha disponibles:
- Suport en directe
- Sistema de suport (tickets)
- Fòrum ( http://forum.flog.cat/f9-comentaris-ajuda-sobre.html Comentaris i ajuda sobre la web )
- E-mail ( ajuda [_·arrova·_] flog.cat )
- Telèfon
Esperem que resulte d'utilitat i contribuïsca perquè flog.cat siga una web més accessible, integradora, propera i on tothom és tractat com es mereix.
Agraïm els usuaris per usar aquests mitjans; i no utilitzar el xat per reportar problemes als moderadors.
Sigues el primer a qui li agrada això.