Talia
#0
Holaaaaa! he obert un anunci per parlar de la xarrada que farà el nostre daniolisim, de les xarxes socials a internet i de flog.cat, a Sueca. Hi serà al casal Jaume I, a les 20:ooh. Després, al mateix lloc, hi haurà un concert acústic dels alumnes de guitarra moderna de l'ateneu musical. I després, sopar al casal! Us explique!!!!! ATENCIÓ! Per als que toquen i per als organitzadors (el daniol)soparan de gorra. Els altres, ens portem un bocata. I pagarem 3'50 i ens entrarà la picaeta i la beguda! Entesos? jaja I després de sopar i resopar, ja fem excursió al Hot Rod, on ens espera el super concert de JEROCK! amb enderrocks i demés! http://forum.flog.cat/t1023-concert-jerock-sueca.html Gràcies per la vostra atenció! lelelele XD Si hi ha algún dubte, pregunteu! ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
jo soc organitzador e? .... pero deixos anonims ... jo tinc que pagar? .... xDxD
Oki ta !!! tot en ordre ;)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#2
siiii, tu el doble!:D jaja q nuuuuuuuuuuuuu
ala, a sobrede copiar en examens, tacanyot,si es queeeeeeee........ jaja q nuuuuuuuu
^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
dish !!! el triple si vols ¬¬ ... xDxD
e.e.e? Que jo soc legal,e? .... que tinc molta potra ... no et dic que no xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#4
oks, ... com vulgues, deia el doble, així jo ja tenia el sopat pagat, lelelel jaja q nuu xD
jajajaja dish!
Sigues el primer a qui li agrada això.
German
#5
jo vaig!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#6
Pos tal i com s'està perfilant el sopar de bat per ací si puguera m'apuntava de cap x)
A mes segur que amb tren i tot m'ix inclús mes barat T.T''
Passeu-vos-ho bé!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#7
et posem falta heeeeeeeeeeeeeeroi!;) caxis!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Aquest divendres tens una cita amb flog.cat!
Vine a conèixer-nos!
Hem preparat una xerrada sobre les xarxes socials, l'estat de la nostra llengua a Internet i presentarem el nostre projecte.
· XARXES SOCIALS
. Què és una xarxa social?
. Quines xarxes socials hi ha?
· ESTAT DEL CATALÀ A INTERNET
. Fites del català a Internet
. Obstacles per la normalització
. Baròmetre de la presència del català a les webs
. Què puc fer jo pel català a Internet?
· EL CATALÀ A LES XARXES SOCIALS
· FLOG.CAT: inicis, principis, objectius, seccions de la web, campanyes i futur
· Taula redona amb els administradors de flog.cat: Dubtes, preguntes, suggeriments.
La conferència començarà a les 20:00h del Casal Jaume I de Sueca aquest divendres 28 de maig de 2010.
A continuació, al mateix lloc, hi haurà un concert acústic dels alumnes de guitarra moderna de l'ateneu musical.
Més tard, sopar al casal! Porta el teu bocata i, per sols 3'50 € tindràs la picaeta i la beguda!
I, finalment, després de sopar i resopar, farem excursió al Hot Rod, on ens espera el super concert de JEROCK! Amb enderrocks i demés grups! http://forum.flog.cat/t1023-concert-jerock-sueca.html
Escriu al fòrum perquè et donem més informació sobre el transport, com arribar i tornar, si vols, de Sueca, comenta-ho aquí
T'esperem.
Porta't als teus amics i amigues. Reenvia-ho!
Sigues el primer a qui li agrada això.
aquí està el banner:
aquí està el cartell en PDF en mida A4 per difondre l'acte (clic en descàrrega) :P
https://docs.google.com/leaf?id=0B0xB-yXk9bhSNjc2Y2U1OTQtY2FmYS00NGM5LWI1OWUtMmU4OWUxNjAzMjFk&hl=ca
Sigues el primer a qui li agrada això.
Ens veiem d'aquí unes hores!
Porteu els amics i feu la màxima difusió possible en esta recta final.
salut :)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Moltes gràcies a tots els que vau assistir
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gràcies a tu per fer-la ;)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#13
idem! ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.