Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat
No has iniciat sessió.
- Publicació externa: habilitació d'una segona contrasenya per a que terceres persones publiquen al teu blog. Aquests posts quedarien en "esborranys" fins que l'autor els validara.
- Integració de inserir imatges als posts des del PC amb un servei de càrrega d'imatges propi
- Icones per compartir els posts a twitter, latafanera, etc
- Opció de votar posts
- ... << Afegeix aquí les teues idees
Última edició per daniol (21-05-2010 16:21:47)
Desconnectat
El sistema de blogs està molt bé, no té res a envejar a blogger o bloc.cat (wordpress no el conec com va).
Jo el que trobo a faltar als serveis de blogs convencionals és l'opció d'incrustar un document (ja sigui pdf, doc, odt..).
Bloc.cat et dóna l'opció de crear crear carpetes i desar-hi documents o imatges.
Però bé, segurament demani massa i no sigui realment necessari.
Una de les coses que si es podria fer seria posar una imatge de capçalera, com es pot fer a blogger.
De totes maneres, em sembla simplement impressionant que un projecte dut per poques persones i sense molts recursos com aquest pugui oferir una xarxa social i un servei de blogs com aquest.
Em trec el barret, Dani 
Desconnectat
La paginació als blocs, comença a fer-se imprescindible.
Desconnectat
Ja es poden votar els articles dels blogs.
![]()
En uns dies agregaré una opció al llistat d'articles de mostrar els més votats, i també que es tinguen en compte els vots per a calcular la popularitat del blog.
Desconnectat
Hi ha alguna manera de fer-los privats, així sols els poden vore els usuaris de flog.cat? Estic fartant-me de certa comentant dia si, dia també :@
Desconnectat
El problema podria resumir-se amb les següents funcions.
Per cada article:
- Indicar si l'article és públic (per defecte)
- Indicar si permets comentaris a l'article
Per cada blog:
Indicar si permets comentaris externs
No obstant que tots els articles siguen privats perjudicaria molt a la web, hauríem de trobar una manera de limitar-ho o controlar-ho. Què proposeu?
Desconnectat