Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat
No has iniciat sessió.
Tinc el plaer de pressentar-vos la BETA de blogs.flog.cat, la nova plataforma de blogs en català de flog.cat
http://blogs.flog.cat
En aquest portal de bitàcores en català, podràs crear el teu bloc de manera senzilla en instants.
El teu blog serà: elnomquevulgues.FLOG.CAT ... què fàcil! i... podràs posar accents i totes les lletres de l'alfabet català! som la única web de blogs en suportar-ho!
Està en fase BETA, el que significa que si creeu el vostre blog, és possible que no funcione tot, i haurà errors, així mateix, s'us demana que poseu aquí tots els problemes que trobeu.
Anirem posant-los aquí tots i anotant l'estat de resolució:
Última edició per daniol (07-02-2010 17:28:34)
Desconnectat
ueeeeeee jajaja
"podràs posar accents" jajaja
bona faeina xavalot jijiji
Desconnectat
A veure, tinc una ideia...
jo vaig a compartir la meva música, jo aniré posant descarregues directes meves.
suposo q anirà la descarrega x mediafire és la més eficaç q he provat
pots descarregar-te varis arxius alhora 
apa, opineu
jo aniré fent...
si algu no li sembla b , doncs res, xro suposo q hi haura gent q li molarà!
Desconnectat
daniol escrigué:
Republicana escrigué:
bona faeina
bona mescla de oriental i valencià xD
ouch!!!!!!!!!
per tindre contents a tots i totes........... 8-) jaja
Desconnectat
oooooooooh, què guai 
Desconnectat

ja n'he creat un !! iuhuu!

Desconnectat

Desconnectat
Que bé l'heroi de la llegenda emigra a flog.cat ^^
Desconnectat
Bugs:
* Quan es publica un comentari el nom de l'autor surt duplicat.
* Els títol del bloc no admet majúscules (o això sembla)
Desconnectat
el bug 1 estava ja en la llista 
el bug 2 és que el tema que has escollit, presenta el títol en minúscules. vols que ho canvie? de totes maneres hi ha més temes que adaptar
Desconnectat

jo volia dir això, q no hi ha gaires temes i q no es poden canviar els colors. també m'agradaria poder posar marcs a les fotos, que el que tenia abans smp ho feia, era vital per mi jajaja i poder posar fotos al voltant també.

Desconnectat
marc a les fotos? et refereixes a un borde? en l'editor pots posar un borde de color a les imatges.
i sobre això de "fotos al voltant" no ho he entés.
Desconnectat

Jo ja he fet un , ara vaig a veure possibles dissenys ...
Desconnectat
Bug:
* A la pàgina principal, quan dones a "El meu compte" -> "Administrar els meus blogs" i Cliques el teu dona error al carregar la pàg.
Desconnectat

Cada cop va avançant més poc a poc i bona lletra .
http://catalàemprenyat.flog.cat/
Desconnectat
* Bug: Al afegir blocs amb javascript al sidebar del bloc.
The PHP parser returned an error! Fatal error: Call to undefined function csql() in *** on line 105
Es proposa poder afegir manualment codi al sidebar, no nomes amb l'assistent.
Última edició per daniol (08-02-2010 19:25:39)
Desconnectat
La idea és que es pugera editar directament amb un editor de text incrustat el codi font del sidebar. Encara que no se si fa falta realment x)
Desconnectat
Ho dia per que al intentar afegir el giny aquest:
<script type="text/javascript" src="http://domini.cat/widgets/widgetlangCA/widgetlangCA.js" charset="utf-8"></script>
Em diu el seguent:
* Bloc de HTML+Javascript incorrecte, falta text o codi o el tipus escollit és incorrecte
Última edició per thor9216 (08-02-2010 19:40:07)
Desconnectat
El problema de permetre inserir codi font directament és que s'insereix una vulnerabilitat molt gran, el XSS:
http://jehiah.cz/archive/xss-stealing-cookies-101
http://foro.elhacker.net/tutoriales_doc … 042.0.html
Amb la qual cosa, un usuari malintencionat que posara un <script> maliciós, podria inserir tot tipus de codi esgarrifós però també apropiar-se de la cookie de sessió dels usuaris que visitaren el seu blog, i apoderar-se d'un compte d'usuari de manera ràpida, senzilla i barata.
per això, tot el javascript que es permet a blogs.flog.cat és a iframes continguts en altre domini, flog.navhost.com
tots els llocs webs que permeten tocar el codi font i inserir <script>, són vulnerables als atacs XSS, a no ser que la cookie de sessió no sigui vàlida en la ruta o en el subdomini on se permet inserir (només per a www), però aquí a flog.cat és necessària per a tot.
I... corregit bug.
Desconnectat

us proposo una cosa ...
crec que el blog tindria mes exit
si hi hagues un enllaç cap al blog desde
aquesta pagina wep [ la de flog.cat]
...
que m'en dieu ? (A).
Desconnectat
Sí, però és que està en beta, ara no pretenem que tinga molts usuaris.
Amb la nova web ja hi haurà l'enllaç i estarà integrada amb la xarxa social.
Desconnectat

he fet una súper entrada i quan he posat publicar, m'ha dit q hi havia un error i se m'ha esborrat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:'( vaig a dormir per treure'm la frustració ..

Desconnectat
Doncs com a solució, establir un sistema de backup per al que puga passar. Que cada X minuts ho guarde com a esborrany per si hi ha alguna errada.
A mi tb em va passar ahir, era un copipaste, menos mal però estem en beta penseu que estes coses pasen. >.<
Ale Salut!
Desconnectat