Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat
No has iniciat sessió.
Pàgines: 1
Un operador informàtic de l'Ajuntament de Santa Cruz de Tenerife ha estafat més de 230.000 euros al consistori. Accedia al servidor d'Oracle i, des d'allà, a una clau informàtica que li permetia modificar la seva nòmina amb un editor SQL, tant en el sou base com a complements, total de meritació i líquid a percebre. Una vegada que s'havia fet la transferència bancària, Juan Manuel tornava a accedir a la mateixa base de dades i introduïa les dades correctes dels seus havers.
Font:
http://www.canariasahora.es/noticia/115386/
Així que si tens la oportunitat:
raxor (menéame.net) escrigué:
Codi:
UPDATE `nomines` SET `import` = 3500 WHERE `dni` = '12345678Z'; COMMIT;I un dia després:
Codi:
UPDATE `nomines` SET `import` = 852.15 WHERE `dni` = '12345678Z'; COMMIT;
Connectat
Que tio!
Desconnectat
Vaya tela... aquests no tenen ni puta idea de seguretat...
Desconnectat
és el jefe!
Desconnectat
i ou.......!! jajaja
da, i xxx... mans quietes eh........q us veig tramant algo semblant....... xD
Desconnectat
Dona doncs si poden que ens fajen uns quants favors >.<
Desconnectat
Doncs jo sembla que he aconseguit el contrari....
Les administracions públiques no paren d'intentar robar-me pasta....
Desconnectat
Timofónica em passa factures dient que no vaig contractar el pack amb cap oferta (però sempre al cap de setmanes em retornen la pasta)
Bicing em vol cobrar 200€ perquè ells van perdre una bici durant 2 dies per errors informàtics seus i de competencia dels seus operadors...
Si em compro una bici no em dura ni un puto any a Barcelona....
La uni em cobra 40€ per imprimir un full amb la matrícula (bé ara m'ho cobren per un full virtual no imprés)
aaaaaaaaaaarrrrrrrggggggggggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!
Desconnectat
Uff Xiao, si cregués en aquestes coses et diria que algú et fa budu xD

Desconnectat
És Bill Gates que em té por
Desconnectat
Pàgines: 1