Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat
No has iniciat sessió.
Aquí col·locarem tots els fotologs que han intentat fer trampes al nostre rànking, intentant aconseguir vots falsos.
flog.cat no ha necessàriament de fer públiques les proves corresponents.
Desconnectat
Hola!
tinc un problema:
a l'hora de registrar-me, en comptes de posar la adreça del meu fotolog, n'he posat una altra perquè em pensava que era el lloc per posar la nova adreça meva.
em podrieu dir com canviar-ho?
he posat: cat_i_eusk_ind
i la meva és: miki_ll_p_7
Que vagi bé i SALUT!
Catalanet
Desconnectat
Bé Dani, ben fet, però no entenc res del que posa ni sé quins són els vots falsos. XDXD
Vagi bé.
by B€rLiN
Desconnectat
sí, jo ja vaig avisar d'un flog trampos(:
Desconnectat
sí que és extrany que un fotolog com aquest tingués vots de Nova York, Chicago, Los Angeles, Marbella.. x)
Desconnectat
Altre fotolog trampós: /frikiteca
Incidència detectada: S'ha votat repetidament refrescant el modem (Bloc nodal ##.### - Barcelona ###, de Jazz Telecom S.A.U., tipologia d'adreçament de servei DSL dinàmica)
Serà penalitzat, per aquesta incidència i altres, a la finalització del rànking actual (2n de setembre de 2008) amb un mínim, per ara, de 50 vots ---
---
Important: el procés d'auditoria de vots és actualment el triple de complex i realitza cinc verificacions més que la versió preliminar, a la que correspon la primera captura de pantalla publicada a aquest tema.
Editat: esborre dades, substituïdes per "#"; ~msg
Última edició per daniol (21-09-2008 15:53:36)
Desconnectat
Ai coi, una cosa que sospito i que és veritat.
I diria que ni se n'ha adonat. xD
Vagi bé.
Li posem un post indicant-li això?¿
Desconnectat
De totes maneres no compleix moltes de les altres normes: com que ja és gold (no sé si se li acabarà abans de que acabe setembre) o que no fa actualitzacions al menys el 50% en català, així que per això últim solament ja no rebria cap premi.
Desconnectat
dani, jo no he posat el link al meu flog fa dies, però si l'expulses el segon sóc jo x) x)
tonaré a guanyar 
ni que sigui sense premi mola xD
Desconnectat
Esta mbb aixo del foruum:)
Desconnectat