Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat
No has iniciat sessió.

Tenia ja ganes d'obrir aquest topic, veig que no hi ha ningú així que m'anime. 
The Big Bang Theory és una sèrie de TV americana que durant els darrers anys ha fet furor pertot arreu i que potser conegueu de vista. Us estalviaré els detalls de producció perquè sé que ningú els llegeix xD.
És una sèrie de comèdia que tracta la vida i les anades d'olla de dos companys de pis, els dos físics, nerds i frikis: Leonard i Sheldon. Tenen dos amics amb la mateixa professió més o menys, Howard i Raj, i tots treballen a la Universitat. La veïna de Leonard i Sheldon és Penny, la típica rossa buenorra no-friki.
És una sèrie brillant: els diàlegs són boníssims i és una de les poques sèries de les quals TOTS els capítols et fan riure, encara que sols siga una mica. No perd qualitat en cap episodi, i aixó que va per la tercera temporada.
Us adjunte un link a SeriesYonkis on podeu vore-la online (Megavideo) i descarregar-la mitjançant Megaupload.
Aquí 

Disfruteu-la, estem parlant d'una de les millors comèdies juntament amb How I met your mother.
Salut i justícia! 
Desconnectat
Fuaa, ja he vist l'ultim (el 11) i aixó que va ixir ahir a USA ^^
Si no l'eu vista vos la recomanen enormement!
Desconnectat
YEAH YEAH YEAH YEAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Big Bang Theory && How I Meet Your Mother!!!
Just ara estic mirant How I meet Your Mother ^^
Aviat provaré "IT Crowd". Fés review si l'has vist!! ^^
Desconnectat
Xiao! Actualment son les uniques que segisc!
Jo vull vore si prove amb flashforeward que diuen que es bastant addictiva ^^
TBBT & HIMYM 
Desconnectat
FlashForward, "llegit"??? Ah que ve també d'un cómic/manga????
Desconnectat
xDDDD
Com no sigen els guions xddd
Desconnectat
La tercera temporada perd bastant. Llàstima... :S
Desconnectat