Xarxa social en català, flog.cat
Gent
Piu Piu
Fotos
Grups
Blogs
Jocs
Campanyes
Viu en català
Música
Fòrum
Xat

Viafora_Catalans

Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat

No has iniciat sessió.

#1 16-07-2009 01:20:44

Wilston
Usuari
Paleta de temes
Registrat: 22-04-2008
Missatges: 45

Viafora_Catalans

eI gent!

Donsc aqui us presento el meu fotolog, independentista, nacionalista i dedicada al partit Estat Català. Quan em vaig registrar aqui ho vaig fer amb el fotolog thewilston_ppcc, però els administradors me'l van tancar. Feia temps que no em passava per aquesta  pàgina web i avui he vist un correu felicitan-me pel meu aniversari i m'han entrat ganes a participar-hi. Us vull agraïr el vostre magnífic treball en la versió en català del fotolog. I seguir animan a tots per  lluitar pel català i pel nostre país.

Per ara continuare participant però sense participar el ranquin (per ara).

Vinga a gaudir de l'estiu!

VISCA ELS PAÏSOS CATALANS!
VISCA ESTAT CATALÀ!
VISCA FLOG.CAT

Per qualsevol preguntar sobre el meu fotolog o del partit Esta Català nomès cal dir-ho!

Desconnectat

#2 16-07-2009 01:56:16

thor9216
Usuari
No escriu missatges, ELL és el missatge
Ubicació: València DC, País Valencià
Registrat: 23-02-2009
Missatges: 671
Web

Re: Viafora_Catalans

Benvingut de nou!

Desconnectat

#3 16-07-2009 09:11:27

berlin19
Expulsat
No escriu missatges, ELL és el missatge
Registrat: 11-06-2008
Missatges: 798

Que el rànquing, en un futur, no es converteixi en un condicionant de la teva participació en el web.

Rebenvingut!

Desconnectat

#4 16-07-2009 13:50:28

AraleChan
Usuària
Per dormir llegeix post's
Registrat: 19-07-2008
Missatges: 379

doncs benvingut ^^

Heoricament llançaré lluny la meva roba per estar despullada com les roses que ballen al meu voltant, volant lliures. Si hem de separar-nos per qualsevol mitjà et prometo que canviaré el món.
- Podrem canviar el món, jo no em penso rendir, el somnis seran realitat big_smile -

Desconnectat

#5 19-07-2009 20:19:12

RoOl
Usuària
No és friki, pero ho intenta
Registrat: 11-05-2008
Missatges: 114
Web

quina sorpresa que estigui aqui de nou:)

Si menjes massa pinso, estaràs ple de pinso.

Desconnectat

#6 21-07-2009 18:13:02

minyi310
Usuari
No és friki, pero ho intenta
Registrat: 17-07-2008
Missatges: 122

De puta mare que tornis ha estar al flog.cat a i jo soc el del fotolog catala_ppcc XD recors i visca ESTAT CATALÀ .
1 pregunta estat català és un partit politic ?

Desconnectat

#7 18-09-2009 14:44:01

Wilston
Usuari
Paleta de temes
Registrat: 22-04-2008
Missatges: 45

minyi310 escrigué:

De puta mare que tornis ha estar al flog.cat a i jo soc el del fotolog catala_ppcc XD recors i visca ESTAT CATALÀ .
1 pregunta estat català és un partit politic ?

Si, Som un Partit nacionalista català interclassista. Actualment Estat Català  dona suport a Catalunya acció-Força Catalunya...

Som la organització política i de combat que fundà Francesc Macià el 18 de juliol de 1922. La nostra trajectòria històrica avala la fermesa de la nostra lluita i les nostres conviccions. Som l’organització nacionalista més antiga de Catalunya i la tercera més antiga d’Europa, i sempre hem restat fidels als principis que ens donaren vida sense defallir en la seva defensa.

A Estat Català sempre hem tingut un objectiu fonamental, l’assoliment d’un Estat Català. Lluitem per un estat sota sobirania catalana i culturalment català basat en la lliure confederació dels territoris que componen la nostra nació.

Som nacionalistes. Pensem i actuem en clau nacional i aspirem a preservar i potenciar els trets culturals que ens defineixen nacionalment i a garantir que ocupin un lloc de ple dret entre les cultures del món.

Conseqüents amb el nostre nacionalisme, som independentistes. Reivindiquem els drets de sobirania històrics de tots els territoris que formen els Països Catalans.

Ens definim essencialment com a patriotes i en la política veiem només un mitjà per assolir el nostre objectiu nacional. No aspirem a governar una nació catalana autònoma, sinó a defensar-la i alliberar-la. La nostra lluita no es ideològica, es patriòtica.

Representem els anhels de tots els nacionalistes catalans respectuosos amb la llibertat sense distinció d’origen i ideologia. A Estat Català no avantposem cap ideologia política o social al patriotisme perquè creiem que, per assolir el nostre objectiu comú, el que ens cal es unir voluntats obviant diferències ideològiques. Conseqüents amb aquest principi unitari, sempre estarem oberts al diàleg i col·laboració amb altres organitzacions nacionalistes i a treballar per crear plegats un front patriòtic comú.

La nostra lluita es una lluita nacional però estem oberts a establir relacions internacionals que afavoreixin l’assoliment del nostre objectiu fonamental i ens solidaritzem amb tots els altres pobles que continuen lluitant com nosaltres per la llibertat.

Som demòcrates i hem lluitat per la llibertat i la democràcia. La nostra lluita ha estat política en períodes democràtics però mai hem dubtat a seguir la via militar i de resistència en períodes de guerra o quan la repressió de règims no democràtics ens ha forçat a la clandestinitat.

Fórem legalitzats per darrera vegada en democratitzar-se l’Estat Espanyol. Des del 16 de setembre de 1977 estem inscrits al Registre de Partits Polítics del Ministeri del Interior (Llibre d’Inscripcions: volum 1, foli 225).

Les nostres aspiracions son legitimes i hi ha un camí clar i directe per assolir-les:

- Basem les nostres reivindicacions sobiranistes i nacionals en els drets que reconeguts per la Organització de les Nacions Unides i el dret internacional.

- Basem les nostres reivindicacions sobiranistes a la República Francesa i a l’Estat Espanyol en els drets històrics abolits per aquests estats després del Tractat dels Pirineus (1659) i de la Guerra de Successió (1705-1715), drets reivindicats ininterrompudament d’aleshores ençà pels patriotes catalans.

- Basem les nostres reivindicacions pancatalanistes en la legitimitat històrica del marc de sobirania confederal que gaudiren durant segles els territoris de la nació catalana dins la Corona d’Aragó, fins el Tractat dels Pirineus i la nostra derrota comú a la Guerra de Successió.

Informació de contacte
Correu electrònic: 
Pàgina web: http://www.estat-catala.net
Oficina: Avinguda del Paral·lel 115, 3er 2a. 
Ubicació: 08004 Barcelona (CATALUNYA)

Perdo per tardar a contestar-te i VISC ESTAT CATALÀ

Última edició per Wilston (18-09-2009 14:51:17)

Desconnectat

Peu del fòrum

© flog.cat, 2009
Powered and © by PunBB