Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat
No has iniciat sessió.
Pàgines: 1
Tema tancat
La idea és fer una mena de secció de fotografia. Ja que som la comunitat de Fotolog en català, mostrant les millors fotografies que hi ha Fotolog.com
Seria una plana on hi hagués un enllaç per a enviar enllaços de fotolog i indicar la categoria de foto (el seu tipus).
Un cop enviats, els admins els podrien validar i apareixeria la foto a aquesta secció.
La gent podria votar les fotos.
Què us sembla?
Teniu alguna idea que pugui millorar-la o relacionada?
Desconnectat
i no es podrien pujar fotos tipo fetes per tu però que no estiguin a fotolog?
com si fos una mostra de bones fotos així en plan ben fetes i guailis 
-Desconnectat
A mi em sembla molt bé 
Desconnectat
La idea que ha plantejat Gina i Dani m'agraden.
Bé... a veure si la gent està d'acord 
Desconnectat
com diu Gina.. estaria bé pujar fotos q no estiguen al fotolog 
Desconnectat
Es podrien combinar ambdues opcions.
També podriem tenir un grup a fotolog on tothom puguera pujar fotos.
Les fotos pujades aquí podrien sortir directament publicades a la web.
Acabe de registrar /foto__cat per a aquest propòsit.
Després el convertirem en grup.
En resum, hi hauria dues opcions per a la secció de fotografia
- Enviar una adreça del teu fotolog amb una foto interessant
- Carregar una foto al grup de /foto__cat i aquesta apareix a la web
( /foto_cat no existeix, però diu que està registrat (¿?) )
Desconnectat
wou! interessant tema! ^^
es poden triar les dues opcions del dani... o... que la gent poguera enviar-nos sa foto, que vinguera del seu fotolog... i q la resta poguera votar de l'1 al 10 per exemple, i fer un ranking amb totes les fotos. o inclos 2 o 3 votacions: a las mes xula, a la mes friki i a la mes horrible xD o es massa cosa? :S
i eixes fotos,tenen la possibilitat de ser publicades a foto__cat, on es pot fer publicitat del propietari de la foto i tot aixo. (per tenir un control de les fotos que pujem...)
Desconnectat
ah.. doncs sí, està molt bé... hi ha gent per que fa molt bones fotos... pero podrien ser qualsevol tipus de fotos? caldria fer categories, no?
Desconnectat
em sembla bé la idea del flog 
vejam si a l'estiu podem fer fotos maques ^^
m'encanten les fotos ^^
-Desconnectat
m'encanta aquesta idea:D
Desconnectat
Ha arribat el moment de buscar voluntàries i voluntaris per a recopilar fotos bones, curioses, LOLs, de fotolog.com per a la propera secció de "fotografia".
Necessitem primer tenir una col·lecció de fotos, per a no llançar la secció amb tot buit, cosa que mai s'ha de fer.
Digueu aquí qui vol ajudar. Només cal anar de flog en flog i marcant les fotos interessants.
La feina seria fàcil i ràpida perquè hi ha desenvolupada una eina, un script per al greasemonkey de firefox, que mostra a les actualitzacions de fotolog un dibuix de un cor i el logo de flog.cat per a enviar la foto a flog.cat amb un sol click. Aquesta eina serà inclosa a la propera secció.
Així mateix, també algú que puga recopilar algun material per a fer una petita subsecció amb consells per a fer bones fotos. És un material que fàcilment es pot elaborar amb els vostres coneixements i buscant una mica d'informació a Internet (citant fonts); no ho volem molt extens ni molt tècnic, ans al contrari! Jo m'encarregaria d'indicar-hi programes de disseny gràfic i imatge. 
Gràcies a tutti 
Desconnectat
Ningú? q trist lol
Bé, ja tenim l'eina! La publiquem aquí com una Beta, amb la nova web la posarem a la secció de fotografia.
Amb només un clic a algun Fotolog, enviareu les millors fotos a flog.cat.
1)
Heu d'instal·lar el complement per a Firefox anomenat GreaseMonkey. Aquest plug-in permet modificar webs segons els scripts que afegeixes. Pots trobar molts scripts a userscripts.org o fer tu el teu.
Feu clic aquí per a instal·lar GreaseMonkey amb només un click
Haureu de reiniciar Firefox després.
2)
Heu d'afegir aquest script a GreaseMonkey. Feu clic aquí i accepteu després.
flog.cat - El millor de fotolog.com (1.0)
3)
Ara, al visitar un fotolog, us apareixerà una icona amb un cor just dalt de la foto.
Feu clic i ja haureu enviat la foto a flog.cat
Les fotos que marqueu queden pendents de moderació.
Buscarem moderadors, que s'encarregaran de validar quines fotos mereixen la pena i de corregir els títols i ajustar en quina categoria han d'estar.
He decidit que siga així perquè si fora publicació directa, la gent és molt vaga i torpe i no seleccionarien una categoria o triarien una no correcta, així que la feina seria doble.
Gràcies 
Desconnectat
jaja q maaal, no ho havia llegit daaa
joooooooo m'oferisc de voluntaria, ja saps xD o es ma feina? xD
avui no, pero mel baixare... espere q no morir en lintent en este pc... xD sino ho fare al portatil i ho fare des de la uni xD
Desconnectat
xD
JA M'HO MIRARÉ
Desconnectat
no me costa que ningú se l'haja instal·lat.... ¬¬
hi ha multitud de fotos guais a fotolog.com esperant a ser favoritades per construir la base de dades inicial de la secció de fotografia..... com esta:
Desconnectat

Flowerpower, genial^^
Desconnectat
albert, ets un menja flors ???????????? jajajajaaj

Desconnectat
hmm. ja m'ho descarregaré pero posa noseke del firefoks :S
i jo vaig amb el google chrome ..
serveix igual ? 
Desconnectat
hi ha alguna manera que pugui contribuir sense descarregarme el firefox ?
esque tinc l'ordinador que està que no pot mes xD
Desconnectat
Pots instal·lar el GreaseMonkey en G. Chrome i executar els scripts, però d'una manera bastant rudimentària:
http://google.dirson.com/post/4149-goog … asemonkey/
Desconnectat
Desconnectat
Tema tancat
Pàgines: 1