Xarxa social en català, flog.cat
Gent
Piu Piu
Fotos
Grups
Blogs
Jocs
Campanyes
Viu en català
Música
Fòrum
Xat

em vaig fer apoderada voluntàriamnet, però per error

Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat

No has iniciat sessió.

• Inici
  •  » Política
  •  » em vaig fer apoderada voluntàriamnet, però per error

#1 19-05-2015 12:08:44

Nami91
Usuària
Alumne
Registrat: 13-05-2014
Missatges: 21

em vaig fer apoderada voluntàriamnet, però per error

hola a tots. Volia afiliar-me al partit polític del País Valencià "compromís" i al principi no sabia com fer-ho i per error, sense voler-ho realment , em vaig apuntar com a apoderada per a representar el meu partit el dia 24 diumenge. La cosa és, que després m'he adonat que no em va bé perquè eixe dia tinc visita. I ara no sé si puc esborrar-me, ja que el "jefe"(el qui es presenta per a possible alcalde del meu partit) també ha apuntat com apoderats a d'altres companys que no ho sabien, i d'alguna manera estan forçats.

digueu-me si hi ha algun lloc web on puc comunicar-ho o donar-me de baixa, o solucioneu-me el dubte: l'apoderat ha d'estar tot el dia a la mesa? o en què estiga quan s'obre i es tanque el procés electoral ja n'hi ha prou? he llegit que pot anar pegant voltes per les diferents meses i després tornar però això implica també que eixes voltetes puguen aprofitar-se per descansar (en el meu cas atendre la visita que fa anys que no veig) i al cap de l'estona tornar per anar vigilant de nou com va la cosa?

Desconnectat

19-05-2015 12:08:44

• Inici
  •  » Política
  •  » em vaig fer apoderada voluntàriamnet, però per error

Peu del fòrum

© flog.cat, 2009
Powered and © by PunBB