Xarxa social en català, flog.cat
Gent
Piu Piu
Fotos
Grups
Blogs
Jocs
Campanyes
Viu en català
Música
Fòrum
Xat

Nova xarxa, nova vida...

Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat

No has iniciat sessió.

#1 24-10-2014 22:55:54

MEMIX
Usuària
Noob
Registrat: 21-10-2014
Missatges: 2

Nova xarxa, nova vida...

Bona nit a tothom!
Fa uns dies vaig descobrir aquesta xarxa i em va caure bé de cop. M'hi vaig registrar al moment. M'agrada! Però em fa l'efecte que hi ha poc moviment. Al xat no hi ha mai pràcticament ningú, i els blogs tampoc es mouen gaire. És que ningú té ganes de xerrar res? smile

Desconnectat

24-10-2014 22:55:54

#2 05-11-2014 08:56:34

Nina_Wrinces
Usuària
Tafaner de temes
Registrat: 18-10-2014
Missatges: 6

Re: Nova xarxa, nova vida...

MEMIX escrigué:

Bona nit a tothom!
Fa uns dies vaig descobrir aquesta xarxa i em va caure bé de cop. M'hi vaig registrar al moment. M'agrada! Però em fa l'efecte que hi ha poc moviment. Al xat no hi ha mai pràcticament ningú, i els blogs tampoc es mouen gaire. És que ningú té ganes de xerrar res? smile

Doncs si tens raó, potser es que la gent està molt cansada de xarxes socials, jo mateixa cada vegada m'atrauen menys encara que de xat també he de dir mai el faig servir en cap lloc.
Estava pensant  a veure si animava el fòrum una mica però sempre sorgeix alguna cosa i acabo sense connectar-me.

Desconnectat

#3 08-11-2014 15:10:51

free_nations
Usuari
Paleta de temes
Registrat: 11-03-2010
Missatges: 48

Jo estic igual que tu Nina_Wrinces. La veritat és que porto uns quants anys per a flog.cat i abans hi havia més gent, és una llastima que no hi hagi més moviment però si no es fan més millores o algo per atreure nous usuaris això acabarà morint sad De moment com a mínim hi som nosaltres wink Benvinguda MEMIX.

Desconnectat

#4 09-11-2014 03:58:21

MEMIX
Usuària
Noob
Registrat: 21-10-2014
Missatges: 2

Gràcies! Ja tenia la sensació que era jo, hehe! Poc moviment, però també és cert que a qui li agrada escriure, va publicant cosetes. He fet un parell d'amistats d'aquest estil, i de moment, cada cop que entro en aquest web, trobo alguna publicació nova i passo l'estona llegint i contestant. Mentre quatre arreplegats ho anem movent, no crec que ho treguin. Vés a saber, potser tampoc hi perden diners.

A vosaltres us agrada escriure? Doncs fem-nos amics!!!  wink

Desconnectat

#5 10-11-2014 12:34:27

Nami91
Usuària
Alumne
Registrat: 13-05-2014
Missatges: 21

La gent no entra tant com abans, mai hi ha ningú al xat, etc.

Però segueix estan el molt complet fòrum, els blocs on pots deixar les teues opinions o expressar-te...

em continua agradant FLOG.CAT fem que no mori, els pocs que ho anem movent no parem de moure-ho i així seguirà viva la xarxa!

Desconnectat

Peu del fòrum

© flog.cat, 2009
Powered and © by PunBB