Xarxa social en català, flog.cat
Gent
Piu Piu
Fotos
Grups
Blogs
Jocs
Campanyes
Viu en català
Música
Fòrum
Xat

Independència per Catalunya i també independència econòmica!!!

Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat

No has iniciat sessió.

• Inici
  •  » Miscel·lània
  •  » Independència per Catalunya i també independència econòmica!!!

#1 29-12-2013 22:25:05

telexfreecat
Expulsada
Noob
Registrat: 29-12-2013
Missatges: 2

Independència per Catalunya i també independència econòmica!!!

Hola catalans i catalanes. Em dic Esther i jo també estic nerviosa amb la consulta i tot això de la independència. Per això, he trovat una feina que s'assembla molt a les empreses de Herbalife i Avon.

Ho vaig trovar de casualitat. És un sistema on guanyes amb el producte que vens, en aquest cas, 99TelexFREE. Es tracta d'un producte que val $ 49.95 al mes i és similar a l'Skype. Utilitza un sistema de veu per internet (VoIP). La diferència, és que no has d'anar casa per casa per anunciar el producte, si no que només has de fer publicitat per internet. Aquesta publicitat, només has de crear uns enllaços i enganxar-los en un altre lloc. Res més. Has de posar un anunci cada dia durant un any. Si te'n deixes un, no cobres. Això funciona, ja que durant l'any, tu posaràs un total de 365 anuncis durant el contracte. Per estadística, entre el 1,5 i 3 % dels anuncis que has publicat per internet, serà una compra del producte.

Així doncs, si calculem, en el pitjor dels casos son 5 productes que hauràs venut per l'empresa a $ 49.95. I a tu cada setmana, si no et deixes cap anunci, et pagaran $ 20 setmanals.

I el més bo de tot, si portes més promotors, guanyaràs més. Però si no vols, no has de portar a ningú i treballes tu pel teu compte. És genial, oi?

Bé, si vols saber-ne més, entra a www.telexfreecat.com, envia un email a esther@telexfreecat.com o al meu mòbil, em pots trucar o enviar-me un Whatsapp (658 57 98 49)

Si vols podem quedar un dia personalment i t'ho explicaré amb tot detall.

Desconnectat

• Inici
  •  » Miscel·lània
  •  » Independència per Catalunya i també independència econòmica!!!

Peu del fòrum

© flog.cat, 2009
Powered and © by PunBB