Xarxa social en català, flog.cat
Gent
Piu Piu
Fotos
Grups
Blogs
Jocs
Campanyes
Viu en català
Música
Fòrum
Xat

El futbol professional és una màfia

Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat

No has iniciat sessió.

• Inici
  •  » Esport
  •  » El futbol professional és una màfia

#1 26-06-2010 00:43:15

daniol
Administrador
Adicte.cat
Ubicació: Elx
Registrat: 27-01-2008
Missatges: 1345
Web

El futbol professional és una màfia

Els fitxatges són una màfia. Tot un mercadeig de comissions, representants, intermediaris i diners negres.

La direcció dels clubs és una màfia, per veure qui arriba més amunt a qualsevol preu i amb qualsevol mitjà.

La construcció d'estadis i propietats és una màfia, amb la implicació d'ajuntaments i suborns a autoritats.

I la televisió futbolera també és una màfia.  Últim capítol de la màfia de Prisa:

adslzone.net escrigué:

Si fa una setmana era Sogecable qui veia perillar l'emissió de futbol en la seva plataforma Digital +, la situació al voltant dels drets d'emissió dels partits de la Lliga espanyola ha fet un tomb considerable al sentenciar un jutge a Mediapro a pagar 105 milions de euros a Sogecable.

Aquest cop contra Mediapro arriba després del dictamen del jutjat de Primera Instància número 36 de Madrid, que ordena l'execució de la sentència que va condemnar a Mediapro. D'aquesta manera, el grup de Jaume Roures té 10 dies per pagar almenys el 80% dels 105 que deu a Sogecable i incomplir els drets audiovisuals del futbol des de les temporades 2006-2007 a la 2008-2009.

La resolució judicial ordena l'embargament de comptes corrents, drets de crèdit i les participacions socials de Mediapro en diverses societats, entre d'altres Gol TV.

El Grup Prisa va assenyalar que "a part de les conseqüències que pogués tenir el concurs de creditors, demanat per Mediapro, en l'execució dinerària de la sentència, l'ordre del jutjat obliga Mediapro a lliurar tots els contractes que gestionava amb els clubs de futbol, de manera que Sogecable és la legítima titular dels drets des del passat 21 de juny, i tornarà a explotar el futbol des de la temporada que ve ".

Desconnectat

26-06-2010 00:43:15

#2 19-07-2010 12:13:43

pilarcarsio
Usuària
Alumne
Registrat: 05-07-2010
Missatges: 10

Re: El futbol professional és una màfia

AIXÒ ÉS UNA VERITAT COM UN TEMPLE!!!

Desconnectat

#3 19-07-2010 14:09:39

Skailed
Revolucionària
Pro de flog.cat
Ubicació: Baix Llobregat
Registrat: 14-02-2010
Missatges: 238

Per fi trobo una persona jove conscient del que arriba a ser tot aquest negoci! Vec que l'has publicat fa temps i ara m'he n'adono.. ningú havia comentat, i la realitat és que molta gent ho sap però gira la cara perquè prefereix compartir amb els seus amics una bona estona de futbol amb la cerveseta. Em fica dels nervis aquest tema, tothom sempre se m'ha posat en contra quan treia aquest tema així, em donaven la raó però enseguida treien alguna excusa, odio el futbol professional, odio la gran cegera de l'afició i odio l'enorme importància que se li donen als jugadors, als partits i a les persones involucrades en tot això. Així que catalans que desprecieu la selecció espanyola i doneu suport a una futura selecció catalana(dins el mundial) o simplement al FCB per aquest motiu... HI-PÒ-CRI-TES!!

PD: EL FUTBOL ÉS L'OPI DEL POBLE

"Els filòsofs s'han limitat a interpretar el món de diferents maneres; del que es tracta és de transformar-lo."

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f1/Lenin.gif

Desconnectat

#4 20-11-2011 22:26:52

llenguavalenciana2A
Usuari
Noob
Registrat: 20-11-2011
Missatges: 1

mos pareix que el futbol no es una mafia sino que es un esport divertit(pucko)storstarksupermariokapitulationstorstarkbugastolt

Desconnectat

#5 28-11-2011 19:17:25

Vtopvs
Professor Freak
Professional Freak
Ubicació: Amaurota
Registrat: 16-06-2008
Missatges: 490

Jo ara passo bastant del futbol.

Desconnectat

#6 28-11-2011 19:54:30