Xarxa social en català, flog.cat
Gent
Piu Piu
Fotos
Grups
Blogs
Jocs
Campanyes
Viu en català
Música
Fòrum
Xat

Fotos_curioses i Osties_cat es fusiones i fan Humor_català

Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat

No has iniciat sessió.

#1 22-11-2008 22:30:44

acuditscatalans
Usuari
Paleta de temes
Registrat: 23-06-2008
Missatges: 58

Fotos_curioses i Osties_cat es fusiones i fan Humor_català

els dos fotologs d'humor /fotos_curioses i /osties_cat s'han fusionat per crear un projecte comú: Humor Català, que no només constar d'un Fotolog, sinó que amés constarà d'un Blogspot i un Facebook, també pretenen fer un xat i properament, una web pròpiament dita.

que en penseu?

creieu que és una bona idea que pot arribar a aconseguir un èxit inigualable, o bé serà un fotolog més entre els milers que hi ha?

a mi personalment em sembla una bona idea, i si les coses les fan bé poden aconseguir una cosa molt i molt maca!

Desconnectat

#2 23-11-2008 00:32:07

daniol
Administrador
Adicte.cat
Ubicació: Elx
Registrat: 27-01-2008
Missatges: 1345
Web

Re: Fotos_curioses i Osties_cat es fusiones i fan Humor_català

Com ja t'he comentat, aquests dos pensen al revés.

De projecte comú res.

És més, aquests dos no volen saber res de flog.cat .

Dintre d'uns dies veureu una cosa molt més molona que akests dos flogs arrepentits.

Última edició per daniol (23-11-2008 00:33:30)

Desconnectat

#3 23-11-2008 12:24:07

acuditscatalans
Usuari
Paleta de temes
Registrat: 23-06-2008
Missatges: 58

Re: Fotos_curioses i Osties_cat es fusiones i fan Humor_català

bé, jo ja ho he dit: si les coses es fan bé, pot sortir una cosa molt maca!  però si no es fan bé pot ser bastant trist..
aveure, jo crec que encara no és el moment de que montin tantes parafernalies aquests dos, ja que tot just acavaben de començar i no tenen massa èxit encara.
jo també volia fer una cosa aixi, com ells, i ara (quasi mig any després de que comencés) començarem pel blog (gràcies a la total col·laboració de flog.cat) i aveure que ens surt.. (la cosa pinta força bé). El que vull dir amb això és que no s'haurien d'haver precipitat tant, i esperar-se a guanyar més "seguidors" del seu fotolog, sinó ningú es passarà pels seus xiringuitus.

Desconnectat

Peu del fòrum

© flog.cat, 2009
Powered and © by PunBB