Xarxa social en català, flog.cat
Gent
Piu Piu
Fotos
Grups
Blogs
Jocs
Campanyes
Viu en català
Música
Fòrum
Xat

WWW.FOTOLOG.COM/ACUDITS desactivat!

Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat

No has iniciat sessió.

#1 23-10-2008 19:15:06

DJZenix
Usuari
Tafaner de temes
Registrat: 14-10-2008
Missatges: 5

WWW.FOTOLOG.COM/ACUDITS desactivat!

Bones!

Avui dia 23/10/08 el fotolog /acudits ha sigut desactivat a causa de aquella publicitat enganyosa del mòvil que suposava un robatori per qui la provava.

Tot i aixo se'n ha creat un altre, però ja no suposa problema ja que ara l'empresa Fotolog ja està atenta.

Desconnectat

#2 23-10-2008 20:25:03

DJZenix
Usuari
Tafaner de temes

Re: WWW.FOTOLOG.COM/ACUDITS desactivat!

EL NOU FOTOLOG QUE HAN CREAT TAMBÉ HA ESTAT TANCAT AIXÍ QUE ARA ÉS EL TORN D'/acuditscatalans PER A FER-NOS RIURE SENSE CAP MENA DE IL·LEGALITAT!

Desconnectat

#3 23-10-2008 22:53:25

berlin19
Expulsat
No escriu missatges, ELL és el missatge
Registrat: 11-06-2008
Missatges: 798

I quin era el nou?¿

Desconnectat

#4 23-10-2008 22:56:17

DJZenix
Usuari
Tafaner de temes

www.fotolog.com/acuditsencatala era el nou que havien fet, pero que lan tankat perke ja sabien que no rebrien visites tongue

Desconnectat

#5 23-10-2008 23:16:00

daniol
Administrador
Adicte.cat
Ubicació: Elx
Registrat: 27-01-2008
Missatges: 1345
Web

LOL

Per una vegada Fotolog ha tancat un fotolog amb criteri, perquè això de la propeganda estava clar que era, com a mínim un abús i que no estava ni de lluny permés en Fotolog.

Sense cap lloc a dubtes un acte molt covard el haver tancat aquest últim fotolog que havia creat on tenia més de la meitat de missatges retreient-li tot el que havia fet de missatges enganyosos i propaganda sense motiu ni sentit amb afany lucratiu i purament mercantil.

La impunitat amb la que actuava sembla que per fi ha estat castigada.

Altra cosa diferent: Per a qui no ho sàpiga aquest senyor es dedicava, a més, a insultar en privat al projecte i usuaris de flog.cat . No a criticar, no, que seria diferent, a insultar amplament.

Desconnectat

#6 23-10-2008 23:21:29

daniol
Administrador
Adicte.cat
Web

per a qui s'ho haja perdut, heus ací els comentaris d'alguns dels usuaris:

Guestbook Messages (14)

(...)

uri_soler said on 10/23/08 9:33 AM …

Esperem que aquest fotlog no es converteixi en un negoci com l'altre, tot ple de publicitat i on et demanaven clicar als anuncis a canvi només de situar-te un temps a preferits...
Vaig deixar de visitar-lo cansat que haguèssiu convertit una bona iniciativa (com eren els acudits en català) en una màquina de fer diners sense esforç (i no em digueu que us costava gaire sacrifici actualitzar la web/flog, perquè us limitaveu a copiar literalment els acudits enviats sense tan sols corregir-ne les possibles faltes; algunes es veien a simple vista!!).
Si algun dia entro i veig que no està a rebossar de publicitat i amb frases demanant clics, us tornaré a posar a preferits. I em consta que no sóc l'únic en aquesta situació.

Salut!
URI..
P.D. He arribat aquí a través d'un mail que m'han enviat.

(...)

x140l31 said on 10/23/08 11:30 AM …

em consola veure gent sensata com l'uri...

flogpedia said on 10/23/08 12:13 PM …

ami tb em consola veure gent com l'uri

té TOTA la raó

terror_y_panico said on 10/23/08 12:20 PM …

mira el teu flog no estaba mal, en veritat al principi molaba més, els acudits eren més graciosos, i ultimament eren més dolents, encara que molaban..
Pero el més dolent es que fessis servir el fotolog per a guanyar diners, com ha dit el uri aquest, que té tota la raó.

Es cert que es paga per tindre un domini .net però la publicitad de movils que possavas per a mi era massa dolent

Espero que aquest fotolog retorni al principi que el de abans, un fotolog divertit i en tot moment en català

I ara pot que fassi faltes, pero en els acudits que possaves a vegades feies unas faltas que mare meva..

Un cordial salut i aquest tipus de critica espero que no te la prendis com a dolenta

PD: sorry per les faltes, es que no tinc massa temps

Saluts

(...)

Desconnectat

#7 23-10-2008 23:24:02

DJZenix
Usuari
Tafaner de temes

UFF! PERKE A MI MA BLOKEJAT I HA BORRAT ELS COMENTARIS QUE HE POSAT! PERO SI ELS VEGUESSIU...

NO ELS POSO MAL NI RES... xD!

Desconnectat

#8 23-10-2008 23:34:13

acuditsnet
Expulsat
Noob
Registrat: 23-10-2008
Missatges: 1

Bona nit! Sóc el creador del Fotolog www.fotolog.com/acudits, probablement, mai es bo assegurar res, el Fotolog en català amb més visites (Només m'ho podeu negar si em trobeu un Fotolog que en un any i mig hagi rebut més de 15 MILIONS de visites) això el primer, avera si vosaltres, colla d'arreplegats podeu dir el mateix!

"Sense cap lloc a dubtes un acte molt covard el haver tancat aquest últim fotolog que havia creat on tenia més de la meitat de missatges retreient-li tot el que havia fet de missatges enganyosos i propaganda sense motiu ni sentit amb afany lucratiu i purament mercantil.

Si no en sabeu calleu la boca, no l'hem tancat pas per això, sinó perquè estem buscant alternatives... informeu-vos una mica abans de parlar!

Ara no tinc temps de posar tot el que he de posar, però estic disposat a parlar amb vosaltres, que només sabeu que dir fal·làcies i altres subnormalitats... ;D

Desconnectat

#9 23-10-2008 23:41:18

daniol
Administrador
Adicte.cat
Web

A INSULTAR A TA CASA, aquí no

Expulsat.

Desconnectat

#10 23-10-2008 23:52:39

x140l31
Usuari
Per dormir llegeix post's
Registrat: 03-09-2008
Missatges: 354

acuditsnet escrigué:

Bona nit! Sóc el creador del Fotolog www.fotolog.com/acudits, probablement, mai es bo assegurar res, el Fotolog en català amb més visites (Només m'ho podeu negar si em trobeu un Fotolog que en un any i mig hagi rebut més de 15 MILIONS de visites) això el primer, avera si vosaltres, colla d'arreplegats podeu dir el mateix!

"Sense cap lloc a dubtes un acte molt covard el haver tancat aquest últim fotolog que havia creat on tenia més de la meitat de missatges retreient-li tot el que havia fet de missatges enganyosos i propaganda sense motiu ni sentit amb afany lucratiu i purament mercantil.

Si no en sabeu calleu la boca, no l'hem tancat pas per això, sinó perquè estem buscant alternatives... informeu-vos una mica abans de parlar!

Ara no tinc temps de posar tot el que he de posar, però estic disposat a parlar amb vosaltres, que només sabeu que dir fal·làcies i altres subnormalitats... ;D

Si vols fer projectes web, fes-los bé

No s'ha d'enredar als usuaris per guanyar-te uns calerons que després et quedes i/o guanyar visites

Per mi val més visites amb ganes d'ajudar que no pas un "bot" que es passa per la pàgina...

Nosaltres hem fet ja una quedada, i la majoria ens coneixem, parlem i som amics.

Tu has convertit un gran projecte en una manera de trure diners, si sapiguessis algo, sabríes que hi han moltes maneres legals i sense mentides per obtenir els beneficis necessàris per tirar endevant la web...

I amb tots els comentaris que vas fent per tot arreu demostres que ets encara un crio inmadur que no sap solucionar els problemes per les vies diplomàtiques...

Desconnectat

#11 23-10-2008 23:53:26

berlin19
Expulsat

acuditsnet escrigué:

Abans de retreure'ns res a nosaltres, aprèn a escriure el català, que nosaltres ja ho sabem fer, en diferents dialectes, és clar.
Segon, ningú t'ha insultat, sinó que ha dit la veritat, havies convertit el fotolog acudits en un lloc per guanyar diners pels teus acudits.net ficant publicitat enganyosa per aconseguir guanyar aquests diners sense que potser els altres vulguin donar-te res.
I repeteixo, aprèn a parlar i escriure bé el català siusplau, fes alguna cosa per la llengua que, segons afirmes o crec que afirmes, estimes, i parlan-la malament i escrivint-la pitjor no fas res de bo, sinó que la perjudiques.

Desconnectat

#12 24-10-2008 00:02:08

honey_6
Expulsada
Noob
Registrat: 23-10-2008

Boneeeees, m'acabo d'enterar d'aixo del fotolog d'acudits... i ara estava mirant aixo i volia dir algo, he vist per aqui una publicitat de la rosario o algo aixi, i es de clubmovilisto, una de les empreses del les quals deieu que acudits tenia al flog i que estafava no? on son els estafadors ara? i a sobre l'heu bloquejat i no us ha ni insultat, simplement ha dit que diu subnormalitats, aixo no es insultar a cap persona... vaja, que no sou sants vosltres tampok eh!

bna nit

Desconnectat

#13 24-10-2008 00:34:53

x140l31
Usuari
Per dormir llegeix post's
Registrat: 03-09-2008
Missatges: 354

acuditsnet escrigué:

Boneeeees, m'acabo d'enterar d'aixo del fotolog d'acudits... i ara estava mirant aixo i volia dir algo, he vist per aqui una publicitat de la rosario o algo aixi, i es de clubmovilisto, una de les empreses del les quals deieu que acudits tenia al flog i que estafava no? on son els estafadors ara? i a sobre l'heu bloquejat i no us ha ni insultat, simplement ha dit que diu subnormalitats, aixo no es insultar a cap persona... vaja, que no sou sants vosltres tampok eh!

bna nit

quina raó tens!!! xDDDDDDDDD

ei de debó últimament et superes xD fas més gràcia tu que no pas els teus acudits...

dedicat a pallasso que triumfaràs wink

i insistim, aprén a escriure... no costa gens wink

Última edició per x140l31 (24-10-2008 00:35:26)

Desconnectat

#14 24-10-2008 00:50:21

daniol
Administrador
Adicte.cat
Web

Hi havia realment necessitat de fer-te passar per altre usuari? (i per tant, de mentir?)

Cantava a kilòmetres de distància, home.

Si algú tenia dubtes, mireu la IP...

acuditsnet
Expulsat
Registrat: 2008-10-23
IP: 83.35.16.223

honey_6
Usuari
Registrat: 2008-10-23
IP: 83.35.16.223

.... OWNED! ....

http://media.urbandictionary.com/image/large/owned-41407.jpg

Abans d'expulsar-te per intentar enganyar al personal, contestaré de tota manera.

Què tractes, de comparar-nos amb el que feies tu? LOL
Nosaltres tenim publicitat de Google Adsense i la publicitat que surt és externa a nosaltres, i determinada per Google Adsense. Ara mateix pot sortir aquesta, igual que pot sortir altra al moment següent depenent de molts factor s.
Tu la publicaves al teu Fotolog contra totes les normes, nosaltres no realitzem ni de lluny cap tipus d'activitat amb ells, ni incitem a res ni diem que algú s'apunte sota cap pretext perquè, ni té lògica, ni estem interessats, ni ho veiem bé ni això és un CPA.
La pròpiament estafa la feies tu convidant a subscriure's al servei i dir que la gent rebria noseelquè a canvi peragenciar-te la misèria de comissió sense informar de res, al temps que violant entre altres els termes d'ús de Fotolog i Antevenio.

A diferència teua cap membre de l'equip rep un sol cèntim de flog.cat, nosaltres només rebem l'estima de la nostra gent. Tots els diners que flog.cat pot generar van destinats a cobrir els 4 € mensuals del domini i la resta és tot per a un dipòsit per a fer coses a les quedades que farem properament.

Des de quan dir "colla d'arreplegats" o que diem "subnormalitats" no és insultar?

Comprenem la teua frustració per la vida, no obstant dedica't a altra cosa.

Desconnectat

#15 24-10-2008 21:32:17

fcbarcelona_09
Usuari
Master en flog.cat
Ubicació: Vila-seca
Registrat: 18-07-2008
Missatges: 84
Web

quin autèntic desastre..
només tinc a dir que si així hem d'aconseguir alguna cosa bona pel Català o per Catalunya.. no anem enlloc.
Visca el Català i visca els acudits en Català, sense propaganda, sense baralles.. que per alguna cosa són els acudits; per riure.
No em malinterpreteu, no em sembla bé això de la propaganda.. però no m'agrada que ens haguem d'insultar mútuament.

Visca el Barça i visca els Països Catalans!

Sempre amb el Barça

Desconnectat

#16 24-10-2008 22:46:45

berlin19
Expulsat

En cap moment l'hem insultat Eloi, sinó que rebatim els seus atacs amb arguments sòlids. Les veritats són les que fan més mal.

Desconnectat

#17 26-10-2008 17:06:44

guillem
Usuari
Paleta de temes
Ubicació: Catalunya!
Registrat: 10-08-2008
Missatges: 50

jajaja
xD
mira que crear-se un altre compte... aiix XD
i en xiao i en dani tenen rao, no ens comparis amb tu!
aqui som tots amics, sense propaganda enganyosa, aqui diem les coses ben clares!!
i nose... toca bastant els ous gent com aquesta...

que vagi be gent de flogpuntcat!!

PD: la pagina acudits repetia molts acudits... canvian alguna paraula...

Dona'm força per cridar: que no soc d'aquí, tampoc soc d'allà, soc part de l'Oceà!
Save Acebes
Gu¡¡!!eM

Desconnectat

#18 08-11-2008 23:45:52

acuditscatalans
Usuari
Paleta de temes
Registrat: 23-06-2008
Missatges: 58

deixant apart el tema de publicitat que tenia al seu flog, crec que és lamentable que vagi insultant a flog.cat o a mi (que m'ha amenaçat uns quants cops).

també voldria afegir que això dels 15 milions de visites que diu que va tenir, és una mentida com una catedral.

com acabo de dir-li a Fotos_Curioses:
Al principi vam neixer com un boicot a /acudits
Després vam ser una alternativa
Ara ja som el referent.

ADEU /ACUDITS! smile

Desconnectat

#19 09-11-2008 15:39:04

fcbarcelona_club
Usuari
Tafaner de temes
Registrat: 08-11-2008
Missatges: 4

I la veritat, que els acudits no em feien gens gràcia... com a molts usuaris... ja es veia que només volia guanyar diners.

Desconnectat

#20 10-11-2008 21:25:51

odii_93
Usuari
Novell
Registrat: 19-10-2008
Missatges: 9

Que fort no?¿
No en tenia ni idea

Desconnectat

#21 16-11-2008 12:27:27